PalloTV - Veikkausliigalla uusi markkinointitempaus - Junioripelaajat valtaavat somen
TULEVAT PELIT:

Kansallinen Liiga

Ykkönen

Ykkönen

Ykkösliiga

Veikkausliiga

Veikkausliiga

Ykkönen

Ykkönen

Ykkönen

Ykkönen

Ykkönen

Veikkausliiga

Veikkausliiga

Ykkönen

Ykkönen

Se suomalainen jalkapallosivusto

Uutinen
|
29.03.2023

Veikkausliigalla uusi markkinointitempaus – Junioripelaajat valtaavat somen

"Lopputuloksena meillä on upeita ja iloista juniorifiilistä pursuavia kuvia sekä videoita jokaisen jalkapallon ystävän fiilisteltäväksi", Veikkausliigan tuore konseptimanageri Jukka Illikainen kertoo.

Lähtölaskenta uuteen Veikkausliigakauteen etenee ja lisävauhtia on tarjolla tästä päivästä alkaen Veikkausliigan sosiaalisen median alustoilla. Veikkausliiga lanseerasi kuluvan kauden kynnykselle täysin uudenlaisen konseptin, jossa jokainen seura saa vuorollaan ansaitsemansa huomion Veikkausliigan somessa junioripelaajan toimesta.

Sosiaalisen median tyylipuhdas haltuunotto tarkoittaa käytännössä sitä, että kunkin seuran oma junioripelaaja antaa kasvonsa ja iloiset tunnelmansa jokaiselle Veikkausliigan some-kanavalle – sisältäen
myös seurakohtaisen kuvan vaihdon Veikkausliigan profiilikuvan tilalle.

Ensimmäisenä seurapäivää viettää tänään keskiviikkona Vaasan Palloseura. Torstaina on puolestaan Helsingin Jalkapalloklubin vuoro.

Veikkausliigan konseptimanageri Jukka Illikainen lähettää kiitoksiaan Veikkausliigaseuroille ainutlaatuisen konseptin onnistumisesta.

– Seurat ottivat tämän idean upeasti vastaan. Lopputuloksena meillä on upeita ja iloista juniorifiilistä pursuavia kuvia sekä videoita jokaisen jalkapallon ystävän fiilisteltäväksi, Illikainen taustoittaa.

– Juniorit ovat meidän tämän kauden yksi keskeisimmistä kohderyhmistä ja oli mahtava huomata myös junioripelaajien innostus somen valtaamista kohtaan. Sitä samanlaista aitoa iloa ja Veikkausliigan tarjoamaa mahdollisuutta elämykseen haluamme saada aikaan otteluissa läpi kauden, painottaa Illikainen.

Kuva: Juha Tamminen

Artikkeliin liittyviä aiheita: